onsdag 23. juli 2008

"Fridagen"


Dagen var onsdag, og eg skulle reise til Fosnavåg og møte mormor og tante Åse og resten av Rundane frå Innvik. Uturulig koselig å sjå dei igjen alle mann og dame. Faktisk så gjekk det meste av tida med på å arbeide ute. Alle vi Rundane er ekte arbeidsfolk som likar å grave i jorda og bære stein(?!?). Den første dagen var det prosjekt få vekk noko av eit fjell sånn at vi kunne lage ein ganske så høg mur som avgrensa fjellet frå uteområdete. Noko av fjellet var like porøst og luftig som ein stratos, medan resten inneheldt mykje jern og var ganske så tettpakka - akkurat som kofferten som eg teke med meg på ferie. Etter å ha hakka og gravd og kasta vekk stein som eingong var fjell, var nevane mine heilt øydelagde. Det verka, og eg klarte nesten ikkje knipe handa mi sammen. Derfor bestemte eg meg for å heller gå laus på ein gammal båt som har vore i fjøra over lengre tid, mange år faktisk. Så då tok eg med meg kubein, hammar og øks og begynte å slå og hamre på båten. Faktisk så var det ganske kjekt å sjå at båten vart mindre og mindre, og endå fortare gjekk det då big brow kom for å halde meg med selskap og hjelpe til med "kubeininga".
Båten vart plukka frå kvarandre spiker for spiker, planke for planke, glassfiber for glassfiber, og tilslutt var alle tinga samla i ein diger haug som min svoger PK foreslo vi kunne lage eit digert bål av. Bål vart det. Og røyk vart det. Svart røyk. Det stinka. Mamma var redd naboane skulle merke det. Men båten vart fjerna, og vatnet i fjøra var full av tjære og olje frå gamle dampen. Dessuten så vart det litt steinbæring i fjøra også, måtte no ta å lage til litt fint der nede også:) Gleda meg til å fortsette på å "innrede" strandsona igjen:)
Og forresten, jepps eg lånte pappa sine ORANGE hanskar som matcha dei ORANGE støvlane han har:)

Ingen kommentarer: