torsdag 10. juli 2008

dag 3


Litt tungt å stå opp i dag, men ein dusj gjer underverk. Og underverk skulle det vise seg at vi fekk sjå i dag - utrulig kult!!! Det var faktisk veldig deilig å kunne smøre på skiva med ein kniv, og ikkje ei gullerot då vi først hadde fått tak i det i dag.
Var på seminar med ein eller anna Bob i dag, og det var heilt utrulig kordan han profeterte inn i liva til ymse folk som var i salen (ymse- eg lika det ordet sjølv om eg ikkje er heilt sikker på kva det betyr, eg trur det betyr "forskjellig").
Eg og Gunhild satt nesten heilt fremst i salen, og song høgt med då ei kjent dame skulle synge nokre songar for oss i salen. Då ho hadde gitar og skulle synge "hvem er jungelens konge - ugg - ugg" syns eg det var synd at ho ikkje kunne gjere bevegelsane, så då fekk eg lokka med meg Gunhild fram under scena og vise bevegelsane til resten av dei 2000 andre menneska. Ikkje nok med dette, men då vi var kome fram dit og begynte med bevegelsane, kom vi på at VisjonNorge var der og filma, direkte sendt. Vi såg kordan kamera vart trilla mot andleta våra og zooma inn. Hjelpe meg, gjett om vi skalv då!?! Og det såg nok heller ikkje så veldig truverdig ut når vi sang "... og havet så stort, men Jesus har grepet min hånd..." Det var nok ikkje så veldig stødig grep det såg ut som Han heldt handa i...he he...
Etter 3 songar med bevegelse, fekk vi heldigvis applaus frå publikum, joda vi var utrulig flinke!!Berre synd at ingen av dei andre menneska var med å gjorde bevegelsane. Men det var veldig vanskelig å halde latteren igjen seinare den kvelden då vi tenkte tilbake på kva vi hadde vore med på :)

Ingen kommentarer: