laurdag 12. juli 2008

dag 5


Ditta her skulle vise seg å bli den beste dagen på Oase.
Det var siste gongen "handballgruppa" var samla, og vi avslutta med vannkrig. Eg må vel seie at eg fekk meir vann-bank av kidsa enn kva eg hadde planlagt, og det toppa vel heile greia då eg fekk ei heil bøtte med vatn over meg...men kjekt var det.
Vi avlsutta med pølser og is, og fekk prata litt med dei andre medarbeidarane, noko som var kjekt og veldig kaldt sida eg ikkje hadde fått tatt på meg tørre klede.
Etter å ha fått tatt på meg tørre klede levde eg i håpet om at svømmehuda over heile kroppen snart skulle forsvinne. For å få varmen i oss tok vi oss ein liten gå tur til "Himalaya parken". WOW utrulig stilig laga til med masse klatre ting langt oppe i treda, utrulig kult. Berre synd eg ikkje fekk tida til å prøve, men pff - eg tar det neste år:) Dessutan så møtte eg han kule Lars Gunnar mellom alle dissa høge trea. Det var veldig kjekt å få sjå han igjen i sin egen person og ikkje berre over nett:)
Dinna kvelden her var det duka for meir underfulle ting. Utrulig å sjå på altså! Det var Duncan Smith som var talaren på ditta kveldsmøtet.
Kvelden vart avslutta med eit kebab måltid på ei sjappe der dei visst nok brukte katte og hunde kjøt, dessutan trur eg at det var ein av oss andre som åt som erfarte å få ein rottehale i den siste tygga på kebaben. Faktisk så sprella halen så masse at noko av maten som var (les: var)i munnen berre spruta ut over bordet. Dei kunne no i allefall ha drept den skikkelig!!
Når klokka var blitt 0200 hadde alle gått og lagt seg - untatt Marita. Ho var vaken og klar for å være våken heile natta. Men ettersom alle andre sov så var det ikkje noko anna å gjere her heller. Det har liksom alltid vore tradisjon på Oase, være våken den siste natta, men neida - ikkje i år...men jammen om det var godt å få lagt seg...ZZzzZZZzzzzzzzZzz

2 kommentarer:

mr gunnar sa...

HAHA! Joda, den kebaben var ikkje heilt stabil altso. Og so var det seint på kvelden marita, så orsak for at du fekk ei herleg kebab medium+ rottekjøtt og litt salat i fleisen. Og anng den halen, uff, ikkje bra...
Eg berre spør, "unnskyld, veit dåke om ei kebabsjappe i nærleiken?" ;) he,he. Du e kul du.

Mar!ta sa...

hehe ein dusj med mat må man tåle, berre so utrulig typisk at ein får latterkrampe når munnene er tjåka full i mat:) hehe
offa meg kor eg lo! halen i maten var jo genial! Skal hugse på den til neste gong eg skal ete kebab:) Det var dumt vi ikkje spurte dei som jobba der om dei visste om ei god kebab sjappe! Det må ein spørje om ein gong:) hehe