torsdag 16. august 2007

Wc-do-toalett-toilett-klosett


Utruli kor mage rare skilt det er her altså! Ditta skiltet her overgår dei fleste!!!
Kjære alle folk som laga skilt i Norges land: Kass iq trur dokke folk har egentlig?
Eg trur dei fleste kunne skjønne at toalettet var dinna vegen her. Personlig så trur eg at "WC" berre hadde trengt å stå ein plass. Og korfot male alle dei personane på skiltet, er det ikkje betre å berre male på eit toalett?
Og korfor e det bilete av ei tåteflaske på skiltet? Av ulike grunna så tar aldri eg med meg niste pakka mi inn på eit offentleg toalett for å kose meg der, jaja ikkje det at eg bruka tåteflaske da men det er no mat. trur det e ganske sjelden at folk tar med seg små barna inn på doen for å mate dei der i det heile tatt, dei som amma barna sine pleie no ofte å ha ein litt diskre plass å kunne sette ned for å gje ungen mat, menmen kanskje dei vil ta to fluge i eit smekk ved å sette seg på do...har no høyrt at småbarns foreldre har begrensa med tid... men kanskje det skulle vore måla eit stellebord der i staden?
Konklusjon: spar på blekken og skriv berre "Wc" ein gong pr.skilt!

Ingen kommentarer: