måndag 20. august 2007

Tyven, tyven skal du hete....


I dag har eg komt i studie form igjen, har lest litt om pediatrisk sjukepleie og e klar til å begynne på den eine eksamenen. Satsa på å få den någen lunde ferdig til helga:)..ehhh ja bra at eg sette meg mål når eg e inne i ein bra periode:)
Ellers så har eg og han Kenneth spelt squash i dag, ohh utrulig kjekt, så det skal vi nok gjere fleire gonga! Trur vi trenge øvinga for å seie det på ein anna måte:)
Katten, stakkars katt, vart smugla ut av hybelen i dag i ein svart bag, og eg slapp han ut med museumet her borti høgget siden eg ikkje vil at han skal gå så nærme vegen...så når eg kom frå trening så kom han springande mot meg med den værst tenkelige mjauinga du kan tenke deg!! "aoooo" ja prøv å sei det med den grovaste og mest irriterande mjaue stemma du har - så veit du korleis det høyrast ut.
Det heile føltes ut som ein klisje når han kom springande mot meg, nesten som ein berre ser på "Den utrulige reisen" og andre store augeblikk på film, men litt romantisk må man kunne unne seg:)Det heile vart no igrunnen meir en komedie når eg skulle prøve å få tak i han igjen, for då var han "hard to get", han frykta for å bli tatt ned i bagen igjen. Eg sprang etter han, mens han gjømte seg i graset med masse snegla og masse anna dritt, men tilslutt fekk eg tak i han og fekk pressa han ned i bagen, off eg håpa ikkje det var nokon som såg meg, for då trur dei sikkert at eg stjal katten! Ser vel kanskje ikkje noko betre ut når eg stappa ein katt ned i ein bag og forta meg inn i eit stort hus!!Menmen har no gått bra så langt,den første dagen, men å gjere ditta her kvar dag kan no bli ei utfordring tenke eg....men det får no berre gå!

Ingen kommentarer: