søndag 19. august 2007

Cats


Søndag - og tida var komt for å reise til Ålesund igjen, off, og dagen var komen for å ta med meg Paazan Columbus Speedy Gonzales Runde til Ålesund igjen, uten at eg veit om det er lov til å ha katt her, men det står ingenting om at det ikkje er lov til å ha katt heller, menmen no e han her, stakkars katten som blei smugla inn på hybelen i ein bag, Menmen han e no her i sitt beste velgåande, og mjaua for full hals sånn at eg kjem til å bli kasta ut!Menmen nok om den saka, forresten, apropo katt, Mirjam har no funne eit kostyme som ho sa ho pleide å kle seg ut i når ho skulle leike med Paazan. Sjå bildet da folkens, og legg merke til dei sølv grå silkehanskane som ho har tatt på beina (!!!), inn i granskauen jente, du skrømme jo livet av katten sånn som du ser ut! Ho tilføyde og det at det ikkje var så lenge ho fikk leike med han før han sprang å gjømte seg...nja må vel sei at eg skjønna grunnen til det! Men kreativ det er ho - det skal ho ha:) Ho såg faktisk litt ut som dei derre galningane som er med å spela i "Cats".
Eg håpa berre at eg ikkje får mareritt om ho i natt!!
Ellers i helga så har eg fått greie korfor den eine veggen på garasjen er så skeiv...haha...Jon Øyvind sin første øvelses kjøyrings tur stoppa i garasjeveggen da han tok feil mellom Clutchen og bremsa, hehe veggen for 3 cm ut, og det gjorde vel augene til pappa og kan eg tenke, bra at han hadde brille som holdt litt igjen slik at ikkje augene spratt lenger ut! Way to go, DunderJon!

Ingen kommentarer: