søndag 26. august 2007

Spiker suppa



Ei ny helg va komen, og vi bestemte oss for å reise til feriehuset i Fosnavåg no når mamma og pappa var der. Åhh det er så deilig å være der, det er så fredfullt og stille. Vi fant ut at vi skulle ta å lage en sånn grunnmur, fundament, eller ka det no heite. Først måtte vi spikre sammen nåkken planka sånn at vi kunne tømme betongen nedi der...eg følte meg litt som en tømrar når eg pressa ei neve med spiker inn i munnen, og hamra 5cm lange spikra ned i treverket på 3 slag!! Ohh-ho, flinkare enn pappa til og med!! Det var faktisk ganske vanskelig å unngå å svelge spikrane, brakk meg en gang og holdt på å kaste opp av heile spiker-i-munn prosjektet mitt..
Då det var gjort skulle vi fylle planke-greia med betong..åh du store mi tid for ein dritt jobb, det var utrulig tungt å bare trille betongen i trillebår bort til der muren skulle være.For ikkje å snakke om den stakinga vi måtte gjere!!Det hjalp vel heller ikkje på å tenke på at muren var 5 meter lang, 40cm brei og 60 cm djup! Eg seie berre bedre lønn til dokke alle murara!! Respekt for yrket dokkar!
Då vi hadde fyllt dinna tre-tingen med betong, så måtte vi få til ei glatt overflate på toppen...blææ ikkje så enkelt når du e stivfrossen på fingrane, og hanskane e blitt så blaute at du har utvikla svømmehud på fingrane. Det er heller ikkje så veldig lett å arbeide i støvlane til pappa, som forresten er 7 nr for store til meg, og tunge var dei og..dei blei ikkje nåkke lettare når det regna heller, for alt vatnet rant ned i støvlen sånn at eg etterkvart utvikla svømmehud der og, matchande hende og føtte -johoo! Støvlene var så vide at det ikkje hadde gått an å fått regnbuksa over støvlane, sjølv om regnbuksa var størrelsen "voksen stor mann", regnjakka var bra, den hadde hette, og det var plass til 4 av meg inni...Så fant eg ei hue på loftet som eg trur mamma har prøvd å gjømme for meg (ho syns eg går med så masse rare klede), men den fant eg, så hadde eg jo selfølgelig på meg rosa øredobba..Såg vel med andre ord ikkje så veldig klok ut! Katten flykta når den såg meg!
Når det e kaldt ute, så begynne som regel nasa å renne litt, og eg gadd ikkje å drive å ta opp papir for å snyte meg heile tida, det hadde forresten blitt vått av regnet, så etter å ha studert karane ei stund bestemte eg meg for å gjere som dei gjorde; dei snøyt det inn og spytta det ut, ugg ugg, eg skulle no prøve på det da, men det resulterte i at eg fekk opp litt av middagen...karane bare lo. Så da tørka eg snørr på hansken i staden for, og følte meg egentlig enda meir som ein av karane! Hmm koffer eg skrive ditta her veit eg ikkje...blabla...Uansett, så fekk vi muren ferdig tilslutt:)
NB:hanskane kasta eg etterpå, og eg gjer ikkje sånn til vanlig!

Ingen kommentarer: