tysdag 14. august 2007

Not alone


Jepps då va skulen starta for ditta skuleåret her, vi begynte rett på med å få utlevert ei oppgave som vi må ha begynt på til torsdag, siden vi har veiledning då! Ahh snakk om å bli demotivert da! Har ikkje fått tida til å sjå så masse på den i dag, men har no fått pakka ut på hybelen i dag, og fått det ganske greit i stand. Det e jo ultra lite i forhold til ka eg og Hk hadde, men utrulig nok så e eg gla for at det er så lite som det er - mindre areal å vaske:) Så det blir bra! No skal eg straks legge meg og lese litt vedsiden av Dorthea - puta mi, så  skal kikke ut av vinduet og sjå på stjernene før eg sovna *kliss kliss* sjekke vinduet da, najs!!
Eg har hatt en utrulig bra dag egentlig, sjølv om det e kjipt å begynne på skulen igjen ettersom alle dei eg har gått sammen med dei to siste åra har slutta, tatt friår eller reist til Australia. Men da blir det no berre meir tid til lesing- trur eg...  eg fant igjen eit kort eg har fått med badenymfa mi Marte, og Marte: det var skikkelig godt å lese, du e så ekte og god! Tusen takk, trengte å høyre dei orda!
No skal eg ta å legge meg, må opp tidleg i mårå å lage min første skikkelige frukost her:) Rart å ete frukost aleine, Hilde Kristin: eg saknar deg veldig! Va så rart å gå på moa tidligare i dag uten deg!
Menmen eg veit eg ikkje e aleine:) Hurra hurra!

Ingen kommentarer: