torsdag 16. august 2007


Endelig var dagen komt for å henge sammen meg June igjen:)
Jaja må no sei vi finne på så masse rart, har no bla vore på by-raid igjen i dag, rart med det, men eg har aldri vore så godt kjent i byen etter at eg har hengt med June ei stund:) Hang litt på Lyspunktet men vart avskrømte av å sitte der når mannen på nabo bordet rapa som bare det...så da tusla vi bort på kaia og satt og såg på den nydelige utsikta. For å avslutte kvelden måtte vi selfølgelig opp på "fjellstua" sånn at vi fekk sjå Ålesund på kvelden. Jaja sist gang er var der oppe så endte det med at eg greidde å låse nøklane inne i bilen, så da måtte politiet komme å dirke opp låsen...selfølgelig var et to bu-bila på kvar side av bilen min sånn at dei lurte vel fælt på kva gale eg hadde gjort siden tre politi menn kom å skulle "bryte" seg inn i bilen min...det var vel ikkje mindre flaut at dei sto å smug kikka gjennom blondegardinene dei hadde i bilen...men bilen min var no ganske solid, for det tok ei stund før dei greidde å låse opp døra, ganske tjuveri sikker bil!! off alt eg greie å gjere altså...
Har no ellers skreve litt preaching til ungdomskvelen på Emblem no, så eg e klar for en bra haust!

Ingen kommentarer: