tysdag 14. august 2007

ACTS i Austevoll


Jaujau da har no eg vore i Austevoll, haha komiskt, men fint var der, det skal dei ha.
Eg og Sissel Kristin reiste nedover mot Bergen i ni tida på morningen, men var ikkje framme i Austevoll før 17 tida trur eg. Då va no Kalvenes family.com så snille at dei henta oss på Huftekaia og dei hadde til og med laga til kveldsmat til oss!! Wow, over all forventning.
Så har eg no blitt iakttatt nøye under mitt første glas med rett-fra-kua-melk-som-heldigvis-var-kald-melk, men det var ikkje gale, ikkje akkurat den melka eg drakk:)
Noko av det verste eg veit er å ligge på rom med mange mange menneske, men det skjedde då ikkje dinna gongen her siden vi fekk klasserommet heilt for oss sjølv, kun på deling med nokre langbein dyr og en edderkopp med en eggsekk eller noko sånn (som desverre døde av ei overdose med hårspray..Loreal "fole fa låbbja" - fordi du fortjener det!)
Første natta låg eg uten ligge underlag siden hadde glømt å ta det med (ikkje det at eg hadde fått plass uansett då) så då var nakken litt sånn herpa, men trass i dette så sloss eg, og kan med godt humør sei at eg vant jaffal en av bryte-matchane!! APPLAUS til meg!! Siden eg var så sterk, så var det nokre kara som ville prøve å sloss med meg, men eg lot dei vinne siden dei ikkje hadde takla et solid tap mot meg...kremt, nok om den saka..
Møtene var veldig bra, med mykje hærleg lovsang og litt norsk undervisning med austevoll og moi dialekt..."om åkke vil såva på sjuskjuskasi eller vil du bala med någo anno? Eg smilar ein gong i blant.Eg har gjort litt ymse".
Kokken vår, LG, viste seg å være ein utmerka kokk og imponerte med fleire kilo brownies, bagetter, og til og med vafler, som vart laga av heilt naturlege råvarer som feks; egg, vaniljesukker, mjøl og faktisk talt melk også, bare dumt at eg ikkje fekk smake på vaflane....det var dumt, skikkelig dumt...
Helga i Austevoll gjekk så alt for fort, faktisk så fort at vi ikkje rakk den båten vi egentlig skulle ta så da måtte vi ta ferjo til "bydn", og plutselig var eg og Sissel komt oss til Bergen, vi satt faktisk på med ein Brann-spelar, wow liksom, Knut- eg skal heie på deg for resten av livet mitt.
Vi fekk også med oss en konsert med bla Rebecca St.James .
Sjølv om vi var aldri så trøytte og hadde lagt oss, så skvaldra vi til klokka var halv fire på natta!! æææ så var det opp kl 0715.

Ingen kommentarer: