måndag 7. april 2008

OL


FOLKENS!!! Det er skikkelig krise! OL ilden har slukna mange gangar allerede før OL har begynt!! Tenke seg til at folk gidde å skrive om det i det heile tatt…eg er jo eit bra unntak syns eg, fordi eg skal ikkje forklare alt om Bejing og Tibet og dissa handjerna inne i flagget, for det er det einaste eg veit. Eller nei, eg veit at OL ilden har slukna, og at Richard Gere er på lag med Tibet folka…
Snakke seg til dobbeltmoral, her konsa verden på miljøet, så skal plutselig dinna fakkelen som skal brenne så lenge ikkje spele noko rolle? Eg skjønna koffer folk sløkka den, miljø aktivista, det er det dei er. Men kanskje det berre blir stort verre av det, sida ein må kvitte seg med meir avfallstoff, type CO2 når ein anstreng seg, pga økt O2 behov. Hmm, eg får det liksom ikkje heilt til å gå opp, så derfor vil eg dikte ei historie som eg syns kan gje meir meinig.
Det var ein gang ein mann frå Bejing som var på besøk i Tibet. Han var inn på den Bejingske utgåva av 7eleven – ”8halvtolv”. Han hadde bare 5 NOK med seg (ja, norske penga som var blitt kvitvaska i landet, av onkelen til Bejing mannen) og prøvde å prute ein lighter som kosta 15 NOK ned til 5 NOK. Ditta ville ikkje butikkdama høyre snakk om. Så da tok Bejing mannen lighteren i lomma, gjeipa til ho og sprang der i frå. Mange Tibetianare slo følgje med butikk dama for å få tak i Bejing mannen, dei for fjernt og nært, men ingen mann. Men då kom dei på noko lurt, dei fant ut at dei skulle lokke han fram. Dei delte seg i 2 grupper, den eine gruppa skulle lage flagg med handjern på, forma som OL symbolet, og den andre gruppa skulle angripe OL ilden, og sløkke den!!!! Det er ikkje mange som har lighter pga miljøkrisa, så rett som det var kom Bejing mannen og tente på ilden, men kom seg unna. Tibet people.com fekk slukka ilden igjen, så sneik Bejing seg og fekk tent den igjen. Sånn vart det gåande. Faktisk så lenge at OL måtte utsettast med ein mnd, fordi ilden kom ikkje fram. Partane vart kalla inn til forhøyr!
Etter uttallige avhøyr med Tibet og Bejing kom det fram at Bejing slett ikkje hadde stelt nokon lighter, han visste ikkje kva det var ein gong, og Tibet jobba ikkje på 8halvtolv, ho var syerske på toppen av eit fjell, der ho sydde alpelue. Faktisk talt så visste ingen av dei kva OL var, for ingen av dei hadde noko form for media rundt seg, og dei syns OL høyrtes teit ut, i alle fall med å gå å bære ein fakkel. Og faktisk så hadde politiet tatt feil folk inn til avhøyr. Så sånn slutta den historia. Like dårlig som resten av OL oppstyret.

Ingen kommentarer: