torsdag 3. april 2008

Glupinga? Tvert i mot


Eg veit no jammen ikkje kordan dinna verda her skal kunne greie seg stort lenger. Eg må no sei det e alt for mange "glupinga" her som skal finne ei løysing på alt. Når eg logga meg på nettet og gjekk inn på dagbladet, fekk eg sjå eit innleg på . Eg vart vel egentlig ikkje så veldig overraska, fordi eg trur det er mange slike ting som foregår rundt om kring utan at vi veit om det. Dessutan så er eg klar over at folk har greidd å "dyrka" fram fullstendig lunge-vev slik at ei heil lunge kan "modnast".
Eg trur rett og slett ikkje folk veit ka dei drive med.

Hensikten med å skape embryoet er å kunne forske på stamceller. Egg fra menneskelige donatorer er ikke lett tilgjengelig, derfor forsøker forskere å skape hybridembryoer.
Jasså, er det ikkje enkelt å få tak i menneskelige donatorer? Eg lura på koffer dei må ha donatora. Koffer tar dei ikkje berre av sine egne celler? Det er jo mange forskara som drive å skal finne ut av dissa tinga her, sikkert. Jo, eg trur dei er redde for å involvere seg for masse med egne gener i dissa forsøka. Veit den eigentlig konsekvensane av det dei drive med? Neppe.

Stamceller er unike hos tidlige fostre, da de har evnen til å produsere alle nye celler i kroppen. Det er vel kanskje ei grunn til at cellene er unike hos foster, fordi eit foster skal kunne vokse, og utvikle dei organ og funksjona som eit menneske treng for å leve. Og koffer har ikkje voksne menneske dissa cellene her? Fordi mennesket er ferdig utvikla, der stoppa utviklinga for mennesket. Var det meint at mennesket skulle utvikle seg vidare, så hadde det gjort det, punktum med den saken.

Håpet er bl.a. å kunne finne fram til nye behandlingsmetoder - ved hjelp av stamceller - ved sykdommer som Parkinsons og Alzheimers. Eg lura på ken som må være forskningsmenneske for å finne ut om det vil hjelpe. Kva vil skje med den personen? Kordan vil desse genene virke inn på hans kropp, og kordan vil vidare slektsledd arte seg? Tenke ikkje forskarane på kordan den påståtte evolusjonen vil arte seg vidare framover??

Forskerne hevder på sin side at alle retningslinjer er fulgt. Hmm ja, det er det no mange andre og som hevda. Vi kan no dra fram visse politikara som alltid kjem med lovnada og sånnt som dei stadig bryte, og som hevda dei ikkje har gjort noko feil. Alt handla vel egentlig om å framstå som "uskyldig".

Det vi har laget er en liten klump med celler, som aldri vil få utvikle seg videre, sier professor John Burn ved universitetet i Newcastle.
De forsøker å få hybridembryoene til å leve til de er seks dager gamle. Da blir det mulig å hente ut stamceller.
Veit du ka eg håpa på skjer? At dei ikkje greie å tilintetgjøre dissa embryoane, sånn at dei vokse til å trampa ned heile forsknings bygget. Dei sa også at cellene er unike osv. Mange av dissa forskarane trur på evolusjonene og ditta der.Kordan veit dei då at dei skal greie å tilintetgjøre embryoen kvar gong? Ka om det ikkje går an, fordi det har fått unike overlevelses evner?

De forsikrer at de aldri ville la en slikt fosteranlegg utvikle seg mer enn 14 dager - da vil det være på størrelse med et knappnålshode.Aldri sei aldri. For om det ser bra ut til den 14 dagen, koffer ikkje la det vokse litt til, slik at dei kan sjå kva som skjer? Kanskje ku/mennesket vil bli til ein boks med 100 tabletta, kanskje til og med 1000 pilla!! Ja, koffer ikkje bare la det vokse seg til slik at det kan gå og ete og fungere som ein anna skaning,så må det no selfølgelig få lov til å adoptere unga etterkvart, for så lenge barnet får kjærlighet så er det vel ikkje noko gale???

Nei, som du sikker skjønna, så prøve å berre å vise litt av min tankegang, ved å sette ting på spissen. Eg er heilt i mot ditta her. Fysj og fy - og masse oppkast over heile saken!!

Ingen kommentarer: