onsdag 9. april 2008

Bob, bob, dæddi, dæddi, bob, bob, suuuh!


Har du hørt historien om de tre små fisk - nei, eg trur ikkje det, fortell, fortell!!
Som endte sine dager på en fiskehandlers disk - du store mi tid, stakkars dei 3 små!
De svømte, og de svømte, og de svømte rundt - off, stakkars han som eigde den fiskebutikken, han fekk sikkert masse å gjere når han måtte ta ut alt det vatnet, det var vist masse vatn der inne siden fisken kunne svømme på disken der...
for deres mor hadde sagt at svømming var sunt - bra oppdragelse på dissa dyra der. Dei gjer slik som mora seie, sjølv om at dei egentlig veit at no er livet deira snart over...

Bob bob dædi dædi bob bob suh (3x)
for deres mor hadde sagt at svømming var sunt.

Den ene hette Per og den andre het Hans,den tredje vet jeg ikke for han var utenlands.,
Her er det litt krølla. Var fiske mora utro? Eller hadde ho rett og slett fått kloa i litt russisk kaviar som ho klekkte ut?? Eg syns ikkje noko om forskjells behandling sjølv om fisken er frå eit anna land!
De svømte, og de svømte, og de svømte rundt,
for deres mor hadde sagt at svømming var sunt.


Den ene ble stekt og den andre ble kokt, den tredje vet jeg ikke for han var uten lukt. Det var dei norske fiskane som stinka trur eg. Men kjære folk da, forfattar til dinna songen her, om du har så masse inside-info om fiskane, så må du vel kunne finne ut kva som skjedde med den 3. fisken!!
De svømte, og de svømte, og de svømte rundt,
for deres mor hadde sagt at svømming var sunt
Eg trur ikkje dissa fiskane dødde eg. For ein død fisk kan vel ikkje svømme? Kanskje fisken hadde luft i magen og lurte folka til å tru at vatnet kokte?? Og den fisken som dei skulle steike, han fant på noko anna lurt. Og fisken uten lukt, han lukta ingenting, fordi han bare var der.

Den ene svømte bryst og den andre svømte rygg,
den tredje vet jeg ikke for han var veldig stygg.
Oki, her kjeme det fram igjen, den 3.fisken som er utelands, uten lukt han blir også kalla stygg? Her e det tydelig mobbing på gang! Shame on you!! Og igjen - du må no kunne ha ei lita antyding til korleis fiske symjer!! Og igjen blir det sagt at dei svømma...Eg har hatt fiska sjølv, og når fisken begynne å svømme på rygg er det faktisk ikkje så bra som det ser ut til...fisken helde på å kolapse!!Dyreplageri!! Du må drepe fisken før du kasta den i gryta!!
De svømte, og de svømte, og de svømte rundt,
for deres mor hadde sagt at svømming var sunt
Det er ikkje alltid dei råda mor di gjer som er best. I ditta tilfellet her ser vi det tydelig. Om desse tre fiskane hadde slækka'n på botnen av det O'store hav, så hadde dei ikkje svømt rett inn i fiskegarnet...

2 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Du er en eminent diktanalytiker!!

Ha en fin søndag!!

Mar!ta sa...

:) Takk takk takk :)
Kjekt å høyre:)