torsdag 3. april 2008

Bæ, bæ, lille lam


”Bæ, bæ lille lam” et ein song ikkje så mange veit innhaldet av trur eg, eg syns det er viktig at du veit kva du eigentlig synge om, slik at du kan forstå innhaldet i songen. Eg huskar vi hadde ein analyse av den songen når eg gjekk på vidaregåande, og eg vil no dele funne med deg, og resten av verden som kan songen, og som klara å lese norsk, eller rett og slett dei som finne seg ein tolk…

Bæ, bæ lille lam – barnet snakkar til sauen med å seie bæ, og konstanterar at barnet har fått med seg at det er eit lam, ein smart unge med andre ord. Barnet gjer narr av sauen med å seie ”bæ, bæ”, og som alle veit er det ikkje kjekt å bli kalla liten, i allefall ikkje når du er eit barn, då seier ein ”åhh, er du to år, da er du jammen stor”. Bæ - ditta ordet her skal eg love deg at samtlige av den norske befolkninga har ordlagt i sin munn, opptil fleire gonga, ja sikkert eit hundretals gongar.
Har du noe ull? – Barnet spør eit spørsmål til lammet. Barnet er blind, for det kan ikkje sjå sjølv, og/eller manglar evna til å bedømme. Barnet manglar også evne til å kjenne om lammet har ull, faktisk så er barnet lam (song om to lam nesten) og manglar kjensle sansen.
Ja, ja, kjære barn – lammet syns synd på barnet, og svarar ja to gongar. Noko som kan tyde på at lammet syns barnet spør eit teit spørsmål. Alle lam har som regel ull, om ikkje nokon har barbert dei, eller om det ikkje er ein form for naken sau, som eg er usikker på om eksisterar. (Om det ikkje finnast ein form for naken sau, så skal vel forskarane blande litt genar sånn at sauen kan være naken, og slik at den kan lære seg å spele gitar, henvisning til innlegget nedafor) Kjære barn, skjønna du ingenting? Lammet syns synd på barnet pga at det ikkje kan sjå, og fordi det er lam.
Jeg har kroppen full – Lammet har masse masse ull. Og konstantere at ungen ikkje har auge som ser, eller at ungen ikkje veit kva ull er i det heile tatt – dette kan tyde på lav iq eller omsorgssvikt med tanke på å gi informasjon innafor den store dyreverda. Det kan også forståast som at lammet lide av vanskjøtsel, då sikkert forskarane har dreve med for masse gentukling, sånn at lammet er ein einaste stor dott av ull. Ditta her kan føre til ein enormt stor kroppstemperatur, slik at lammet blir kokt/stekt levande, eller at det resultera i at ulla tar fyr.
Søndagsklær til mor – mor skal få nye søndagsklede. For dei ho har no er ikkje fine. Ho trenge nye klede. Så masse masse ull har lammet, at det kan lage klede til mor!!
Og søndagsklær til far – far skal få nye søndagsklede. For dei han har no er ikkje fine. Han trenge nye klede. Så masse masse ull har lammet, at det også kan lage klede til far!!
Og to par strømper til bitte lille bror – lille broren din får ikkje meir enn to par sokkar. Lammet drive med forskjellsbehandling, og favoritisera dei som er vaksne. Dessutan er lammet blitt så irritert på barnet etter spørsmålet at barnet ikkje får nye klede, ikkje eit sokke par eingong, heller ikkje bare ein sokk er aktuelt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du... Aner ikke hvem du er, men må jo legge igjen en liten melding til deg, og denne GENIALE bloggen din, så jeg kom borti, næmerst med en tilfeldighet.. satt faktisk å lette etter bilder av Lambi toalettpapir. så plutselig havna jeg på denne siden her. Noe jeg er ganske så Happy for nå, må jeg si:D Sjeldent jeg har ledd såå mye v det skrevne ord..

Kjetil.

Mar!ta sa...

Hei du...Eg ana heller ikkje ken du e, men kjempe koselig at du syns det da:)
Velkommen tilbake hit:)