torsdag 9. oktober 2008

?? Mi største bekymring ??

Eg har faktisk tenkt litt sida i går...mi største bekymring? Hmm det e faktisk ikkje det at Stavanger er ein av dei plassane som blir sist vist på værmeldinga...det e faktisk ikkje det!
Mi største bekymring e kordan juleturnusen blir lagt opp! Ojoj, det blir spennande å sjå. Syns eg ser for meg meg sjølv på hybelen; "god jul til deg sjølv Marita".
Åh, eg håpa eg sleppe å feire jul aleine...kan no alltids ta turen til Kr.Sand til all slekta der, men ja, eg jobba no natt sånn at det begrensa litt kordan eg kan reise og kor masse "skikkelig" julefeiring det blir. Ojojojoj. Jaja, tida får vise ka som skjer, jul blir det no i allefall. 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei kjære :)
Jeg tillater på ingen måte at du feirer jul aleine! Får du vakter i jula, tar jeg deg med hjem til Egersund :P Det er bare en time unna Stavanger, så d går fint! Da trenger du ikke bekymre deg mer :)

Mirjam og hunden Tanja sa...

Marita!! du MÅ komme hjem til jul...
det blir jo ingen jul uten deg!

Mirjam og hunden Tanja sa...

korleis klarer du å få til " kva skriv eg om " ??

Mar!ta sa...

Nei tulla du?! WOW du e jo berre like god som ei kålrabistappe og et stort glass med melk! Hærlig!!

Eg veit ikkje enda kordan eg skal jobbe Mirjam, men eg vil veldig gjerne komme heim til dokke i jula! SÅ skal eg lære deg å stå på snowboard:)

Mirjam og hunden Tanja sa...

åh, ja gjer det!! eg har alltid likt å stå på snowboard!!
prøvde det med Daniel, med det gikk ikke bra:)

Mar!ta sa...

hehe du kan jo kanskje få Tanja til å dra deg med deg? Eller prøve med langrennski kanskje?
eg skal i allefall prøve å lære deg det:) Ta deg med på larsbønene...men du må huska at brettet mitt e litt stort sjølv om vi brukar samme sko.str:)