søndag 19. oktober 2008

Eg tenke at eg tenke på tenking

1 nattevakt igjen.  Har vore masse jobbing og derav rangling no den siste veka, kjenna at eg e sliten og at eg trenge nåkken daga med kvile. Daga som skal bli fylt med ingenting, eller jo forresten, eg skal jogge masse, masse! Super spreke Rogaland-Marita som klara å koble av sjølv om ho nesten ikkje greie å puste pga dårlig kondis - men det e hærligt. Energi og en bra sliten-følelse på en gang - najs. Bare meg, joggeskoa, haustfargane, nåkken andre joggefolk og joggeskoa deira, og Gud. Hærlig kombinasjon! Springe fort, kjempe fort, vind i håret, kald og varm i ansiktet på samme tid, komme inn i huset og få panikk fordi det er ALT for varmt inne, dusje, legge meg ned på senga og berre sjå opp i taket mens eg tenke....ja, tenking e bra, det kan være bra i allefall.
Eg har masse tanka...kanskje litt for masse tanka? Hmm...men dei må tenkast, og tenkast på. Tanka e rart, men det e vel kanskje ein grunn til at vi har nettopp den tanken som vi tenke på? Så må vi begynne å tenke på koffer vi tenke på den tanken, og koffer den tanken e der i tankane våra...av og til så tenke eg at eg ikkje gidde å tenke, men så må eg tenke på at det var ein dum tanke. For tenking er ein bra ting, trur eg, stortsett, for det får deg til å tenke over ting. Eg tenke masse. Tenke - for eit utrulig rart ord forresten. No gidde eg ikkje tenke meir, no skal eg sove.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Denne bloggen din e jammen meg ikke populær når det gjelde antall kommentarer altså.
Herlighet!

Mirjam og hunden Tanja sa...

skriv heller: eg tenkte på at eg skulle tenke på at en gang så tenkte eg på å tenke på tenking!

Mirjam og hunden Tanja sa...

herlighet.... du kødda ikkje med søstra mi di pære!
marita trenger ikkje å få kommentarer fra andre for å vere populær, ho E populer.
faktisk så har ho blitt spurd om å vere modell 3 ganger

Mar!ta sa...

hehe jadda her e det Runde-power pågang litle siss!
Interessant ordvalg forresten: di peera!