tysdag 7. oktober 2008

Mi største bekymring?


Har vore på nattevakt i natt og når eg kjem heim frå vakta så må eg berre sette meg ned for å slappe av litt før eg går å kasta haude på puta. I den anledning så laga eg meg litt frukost og drakk opp halve kartongen med melk, og satt meg ned for å sjå på nyhetene...masse rart som skjer, og eg må sei at eg ikkje orka å følge med på kva som vart sagt, men det var noko om budsjett, rente og børsen og Kristin Halvorsen.  Eg føla meg så voksen når eg ser på nyhetene, så det kan no ikkje skade å sjå på dei fordi om eg ikkje følge med?
Så var tida komen for værmeldinga...åhh du store mi tid, det er litt kjipt å bu i Stavanger nettopp av den grunn for at værmeldinga kjeme ikkje før heilt til slutt i sendinga...Eg delte min frustrerte tanke med ein fyr som bur her..han berre lo, og lurte på om det var mi største bekyrmring, for i så fall så hadde eg eit fint liv. Og ja, eg har eit fint liv, for eg trur faktisk det der med værmeldings rekkefølga er ei av mi største bekymring for tida...hehe...Typisk at eg vart så opphengt i at Stavanger var den biten av Norges kartet som vart vist sist at eg ikkje fekk med meg kva vær det er meldt dei neste dagane....

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg hadde lagt meg da du skrev, men TAKK kjære Marita! :) Håper det gikk fint på nattevakt! Du er en velsignelse rett inn i livet mitt, som Gud har sendt! jeg takker Gud for deg :) det er så godt å ha venninner! *smask*