laurdag 25. oktober 2008

FrittVilt?

Når eg va på nattevakt i natt skal eg jammen sei deg det at eg angra på at eg hadde sett FrittVilt II. Når eg kom til sjukehuset såg eg at det var ganske mørkt overalt egentlig, faktisk så lurte eg på om sjukehuset var nedlagt - nesten iallefall, nesten som et nedlagt gammalt hotell langt oppe på fjellet der ingen hadde vore på leeenge leeenge, heilt til nåken datt på snowboard og braut foten.
Men eg kom meg opp på avdelinga, og då for strømmen. Alt vart svart. Augene vart sperra opp sånn at eg kjente at eg nesten fekk strekkmerke på pupillen, men heldigvis var  det ikkje lenge eg måtte stå slik, for etter litt vart reserve aggregatet kobla på. Ditta her gjentok seg faktisk ganske mange gonga, og det einaste eg greidde å tenke på var at FrittVilt vart filma frå eit sjukehus, og at strømmen også plutselig gikk der også, reserve aggregatet vart kobla til..osvosv. Men modige meg lot ikkje ditta her sette ein stoppar på at pasientane skulle få den hjelpa dei trengte....eg e ein helt!!!

3 kommentarer:

Mirjam og hunden Tanja sa...

ka det var som skjedde på fritt vilt 2 da??
er det sånn mordegreie, eller komedie, romantikk...osv??

Mar!ta sa...

FrittVilt 2 var ein sånn derre film som va i sånn film sjanger. Den kjeme sikkert ikkje til bygdekinoen i Innvik før om 5 år:)
Det er ingenting å sjå Mirjam:)

Anonym sa...

Hehehe :) Eg synst det e en ganske ækkel film faktisk :P men eg tvinga meg gjennom den på kino i Stryn. (sov litt dårlig etterpå, men trøsta meg med at d kun e på film) :p