tysdag 26. august 2008

Turkeyparty - volum 3


Atter ein gong var det duka for kalkunparty. Avslutnings middag. Festen arrangert av Eivind og Marita, men Marita sto for middagslaginga, Eivind var der og åt - men det var vårt party =0)
Alt skulle lagast uten oppskrift, for den hadde eg kasta, så da måtte eg berre la fantasien spinne, og faktisk så spant den ganske bra, for maten den vart god den!! Hurra, endelig får eg til å lage nåke bra mat. No kjem folk i allefall til å savne meg!! Ditta her var ein fantastisk flott og kjekk kveld på alle måtar. Festen vart husa av Ålesundsteamet, og masse masse bra middagsgjesta! Dokke e soooo bra folkens! Eg gleda meg til neste kalkunfest!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Neste kalkunfest blir i Stavanger med deg :)

Mar!ta sa...

åjaaa :)
eg seie ifrå når neste party blir, så samlast vi heile gjengen:)
Eg kjenne eg blir sulten av å tenke på det:)