onsdag 27. august 2008

Siste dagen i Ålesund


No skriv eg faktisk i fortid, for ditta her skal gjerast i måra. Eg skal plukke opp Gunhild etter jobb, so skal vi kjøyre inn til byen og ro med den ultra super kule gummibåten vår gjennom brosundet. Der skal vi finne ein plass vi kan "fortøye" båten medan vi tar oss ein kaffitår og ein matbit åttåt.
Etter å ha farta midt i byen i gummibåt skal vi finne ein flott plass å henge opp hengekøyene å sove der den natta. Stormkjøkkenet skal selfølgelig være med, og frukosten skal bestå av te, egg og pannekake. Ditta her blir kjekke greier, siste kvelden i byen, sammen med ho eg e mest gla i av alt!
Då torsdagsmorgen kjem skal eg farte heim til Innvik, for so å farte til Stavanger på søndag.

4 kommentarer:

Fredrik sa...

God tur til Stavanger for å prøve lykken Marita! :)
Takk for fine stunder sammen i praksis, og kanskje en dag vi sees igjen :)

Og jeg kommer til å fortsette å følge med på bloggen din ;)

Mar!ta sa...

hehe tusen takk skal du ha:)
Ja du, vi har no rula kirurgik avdeling vi to:)
vi snakkast no igjen, og om ikkje før - så snakkast vi på 10 års jubileet for kull 2005:) hehe

Eg skal keep updated på din blogg og, så ser vi ken som finne på mest sprell og tull:)

Mar!ta sa...

...ja vi fekk forøvrig ikkje gjort nåke av det vi hadde planlagt. Men vi hadde det kjekt:)

Fredrik sa...

Hadde vi planlagt noe? :P hehehe