tysdag 5. august 2008

Det å velge eit kjæledyr

Mange har faktisk spurt meg kvifor eg nettopp valgte Paazan blandt alle kattungane...jo, no skal du høyre;
Då eg skulle velge meg ut ein liten kattepus var valget faktisk svært vanskelig. For det første var alle kattepusane veldig søte og små og bæsja lite og mjaua lite. Alle var passe rampete og viste seg fram på kvar sine måta. Bortsett frå ein, Paazan. Han var bare rar, dessutan var han den styggaste kattungen i kullet. Dessutan klatra han berre opp langs listene på kjøkkendøra og viste liten interesse for besøkande. Rare katten, tenkte eg. Han der kjem ingen til å ville ha.
Men så begynte Marita å legge sammen ein og ein. Om ikkje eg veljer han, så kjem ingen andre til å velje han heller, då kjem han til å dø. Sånn valgte eg. Plutselig hadde eg ein rar, vill, liste klorande klatt, eg hadde fått meg ein katt - Paazan.

2 kommentarer:

Mirjam og hunden Tanja sa...

paazan er ikkje den styggaste i kullet!
han er verdens finaste katt!
du gjorde et klokt valg, marita!!;=)

Mar!ta sa...

hehe jo han var faktisk det, tynne lille katten med STORE øre, såg litt ut som ei hyene.
Men han er jo veldig fin også da Mirjam:) Eg har ikkje angra på valget enda:) hehe