tysdag 2. september 2008

Ny plass, masse dyr


Ja no har eg fått meg ein stk nøkkel, og faktisk så har eg fått meg ein ny nøkkelring. Den nøkkelen passa til ei dør i Stavanger der eg skal være på ubestemt tid. Nøkkelen går også inn til eit fellesareal der 17 ? stk dela stue. Dei fleste i dinna gjengen her går på Acta bibelskule. Alle sammen virka som trivelige folk, og det er lett å prate med dei. Det blir kjekt å bli bedre kjent med dei.
Men du store mi tid, ein ting som eg ikkje kan fordra med dinna plassen her e alle dei klumsete, ekkle, klossete stygge langbeinflygedyra!!! ussja meg! Eg e livredd dei, og det kan tydeligvis dissa dyra lukte...for dei omringa meg...wææ, i dag måtte ei jente drepe dyret for meg. Ho var tøff ho skal eg sei!! Ho drap det med å mose det i golvet med handa...
nei no må eg legge meg, endå eit langbeindyr har kome inn i stova...no kjem det mot meg...wææ

Ingen kommentarer: