fredag 5. desember 2008

Symptom: ørken auge

4 tima med søvn før ein skal på dagvakt og sårkurs+middag med jobben kan ikkje være ein bra kombinasjon...eller?
Dagvakta vart omsider ferdig, og eg fekk knappe 2 timar heime før eg skulle avgårde til sjukehuset på kurs igjen. Fortsatt våken. Ditta her skulle gå bra, 4 tima med søvn skal ikkje slå meg ut. Vi satte oss ned i ein sofa som med tida viste seg å bli utrulig behagelig å sitte i. Foredragsholdaren skulle bruke powerpoint og aldri før har eg kjent at skjermen har avgitt så masse stråling som traff meg som nåler i augene. Egentlig var det ganske bra at han dempa lyset i taket, men innersinne og ytterst i auge visste eg at ditta her ikkje kunne love bra for framtida på kurset. Og det gjorde det heller ikkje. Augene vart tunge, og eg kjente det vart vanskelig å blunke. Om eg var så heldig å få augene opp frå blunken såg eg dugg og hadde dobbeltsyn. Ikkje bra diagnose!
Endå kunne eg høre kan han sa...nei, forresten eg såg munnen bevege seg og eg tok meg sjølv i å sitte å nikke til det han sa uten at eg har det minste peiling om kass type bandasje fyren prata om...Men NO høyrar eg etter...i allefall dei første og dei siste orda i setninga...En kaffi og en banan gjorde susen, eg såg rett og slett rusen ut der eg sat bakerst i sofaen med pupilla som nesten gjekk utenfor augevippene...joda tida som student e heldigvis over, og det e vi alle mann glade for!

1 kommentar:

Mirjam og hunden Tanja sa...

har opplevd det samepå skolen, da eg døgna dagen før tilklokka var 5