laurdag 29. november 2008

God jul?


Dagen starta med at eg våkna i panikk då eg hadde gløymt å trykke inn alarmen på klokka. Eg var rett og slett så trøytt då klokka ringte første gongen at eg bare rakk å trykke inn dei to første tala på klokka...lurt!
I racerbilfart fekk eg trødd meg innover til cafeen der eg skulle starte dagen med ein stk kopp julekaffi med godt selskap. Jess eg kom meg fram, og vi hadde det veldig trivelig, men med eitt var det som om vi var langt inne i eventyrland. For plutselig var "HeksaHvit" der, ho fra Narnia! Wæææ, no laga ho oss om til stein tenkte eg og lurte på om eg skulle kaste meg ned på golvet for å søke dekning, men eg fant ut at eg skulle sitte heilt stille for å prøve å unngå å dra oppmerksomhet mot meg. Etter eg hadde sett litt på ho, og panikken hadde sleppt taket i kroppen min, slappa også musklane i øregangane av sånn at det på ny kunne komme lyd inn i øret, la eg merke til at det var ei type "juledame" i wannabe HeksaHvit kjole. Eg var no litt redd, og kanskje mest flau og prøvde å drikke litt av den kalde kaffien min...heldigvis gjekk ho.
Like etter det var over kom den avskyelige snømannen og tvingte oss til å ete Marshmellows, eg turte ikkje sjå på han. Han var så stor og skummel. Musklane i ørekanalen var igjen så anspente at lyden ikkje slapp inn, men da han såg på meg hørte eg han sa etteller anna med ein fryseboks! Hadde han tenkt å stenge meg inn i ein fryseboks? Sette hengelås på og rømme landet? Hjelpe meg. Hadde ikkje kaffien vore kald så hadde eg kasta den på han i håp om at han skulle smelte...men eg var paralysert, klarte ikkje gjer nåke anna enn å rødme. Tida var blitt masse, og misforstå meg rett når eg seie at eg var litt letta då vi skulle bryte opp og kome oss vekk frå senteret...eg orka ikkje fleire sånne skikkelsa!!GOd jul sa HeksaHvit og den avskyelige snømannen, jadda, as if det blir ei god jul når ikkje folk for sove lenger om nettene!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

tror nok dessverre jeg deler skildringen din i noe grad. men ellers veldig hyggelig å være på kafé.

Anonym sa...

Men du sove jo ikje om natten uansett..

Mar!ta sa...

"når folk" ikkje sove om nettene kan dei bli skada,slossing etc, og da må dei innleggast på sjukehuset og da blir det travelt for oss andre som ikkje sove på nettene!!

Anonym sa...

Det e et heilt annet poeng.

Mar!ta sa...

Hehe neinei alt henge sammen og fungera som et samspill :)
samme ulla frå samme sauen...bare tatt frå ein anna plass