måndag 3. november 2008

Mirjam og Tanja

Mirjam bestemte seg for å kle ut hunden sin...då må selfølgelig alt undertøy også på...

æsj...kor utrulig nasty!


Stakkars Tanja...ser ut som ho drite...drit stygt!

Oki, ditta her måtte eg rett og slett berre ta å publisere på web'en! Sjå på ditta her då!
....Eg LER!!! Men det er jo sånn folka gjer med hundane sine no då...kanskje eg skal kjøpe ei barnevogn sånn at ho kan fare på trilletur med hunden også? Såg faktisk på tv at det finst "barnevogn" for hundar no....verden e gal folkens!

11 kommentarer:

Mirjam og hunden Tanja sa...

syns ho va kuul eg:P

Mar!ta sa...

Nei det gjorde du ikkje Mirjam! :)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Å trøste mæ!!!!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Å trøste mæ!!!!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Å trøste mæ!!!!

Mar!ta sa...

Ja ditta her e då altså slekta mi!

Anonym sa...

ja du har ikke sett hva jeg gjør med min hund enda.... moahahahah...
neida... kler verken på han bukse eller genser... enda... :)

skikkelig flott det siste bildet der, da hun viser DEN rumpa!!!! hehe, måtte le litt eg og ja...

Mar!ta sa...

Lura jammen på kass syns om venta meg når eg ser hunden din ja! Heheh!!Tanja ser jaffal heilt galen ut!

Anonym sa...

å jeg lo når jeg så det xD !

Mar!ta sa...

Det kan eg godt skjønne, ditta her e sjuke tilstanda! :)

Mirjam sa...

HAHAHHAHA! Sjukt lenge siden! Lol xD