tysdag 25. november 2008

Svar fra Freia

Svar på mailen som eg sendte til Freia ang NonStop:

Hei på deg og takk for henvendelsen. Jo du har rett, rød smaker bringebær, gul smaker siron, orange smaker appelsin og grøn smaker annanas, underlig nok viss man tenker farge... Brun og sort smaker kun sjokale og vanniljesukker.Disse NonStopen er de som har base i mørk sjokolade. Det vil si mørk sjokoladekjerne. Den andre som har melkesjokolade kjerne og andre farger smaker ikke forskjellig. Det er kanskje den det forveksles med?
Smaksprøver kan vi dessverre ikke sende.


Hmm det som egentlig e mest skuffande med ditta svaret her e faktisk ikkje det at dei ikkje sende ut smaksprøve...men det faktum at den røde visstnok skal smake bringebær og at den grønne skal smake ananas...eg e faktisk litt skuffa over at eg i det heile tatt sendte mailen når eg endelig finne ut at dei skal smake nåke som dei ikkje smaka som...

2 kommentarer:

Anders sa...

hehe ikke nok med det, men også at det er flusst med skrivefeil!!:)

Mar!ta sa...

Eg e sikker på at dei som fekk jobb der var dei som skulka norsk timane og for til Freia for å ete sjokolade!! :)