fredag 12. desember 2008

Snø Snø Snø eller ikkje?

10 tips til ka du kunne har gjort om det hadde vore snø ute (hadde det vore snø inne trur eg du hadde vore travelt opptatt med å få den ut...) Nr 11 er ikkje med i summen antall tips då nr 11 blir rekna som et uakseptabelt valg

1. Rent på akebrett og prøvd å treffe et tre
2. Laga en snømann med potetnase, gulerot arma og ærtete auge. Ein grønnsak-mann.
3. Rulla nedover ein bratt bakke og prøvd å blitt ein snøball type XL
4. Stått opp før alle andre og kosta av bilane på parkeringsplassen, spring om bilalarmen går av, for da blir folk bare sinte midt i den gode gjerninga!
5. Stått opp før alle og tatt snøen fra parkeringsplassen ned til eit kvitt langt hus med ca 15 beboara og dumpa den framfor inngangsdøra sånn at alle vart glade for all snøen som var komt, alle elska jo snøen! Åhh SNØØØØ, I Love You!
6. Spist snø, det er så kjedelig å drikke vatn i samme form heile tida
7. Gått til legen og fått makkekur (makk i snøen e ei myte, men om du skulle være så uheldig å spise snø med fuglebæsj m/makk i, just in case liksom...Makk trenge då altså ikkje å være den typiske meitemarken, som ingen fortalte meg når eg var liten..)
8. Tømt juice i snøen ein plass, gått tilbake dit du var sammen med ein god venn og spist snøen (husk kart og kompass). NB: spis aldri andre sin juice-snø.
9. Slutt å bruk penga på sminke, ta jentene sine pudderboksa og gi dei ei god dose med puddersnø i staden. Natur produkter er dei beste seiast det!
10. Ta på deg kvite klede, ta ei gulerot i munnen, en feiekost i handa og ei bøtte på hodet, still deg litt utenfor stien rundt mosvannet og rop God Jul til folk (gulerot må ikkje tyggast før du ropa ditta ut, da blir det fort lokal snøstorm der du står, om du greie å stå i det heile tatt) Anbefalast å gjere når det er lyst ute.
11. Ta julevasken...(er du ute i staden sleppe du å vaske for da blir det ikkje skittent inne).

Det som eg føla eg sitte igjen med etter ditta innlegget her e faktisk nettopp det at eg kjenne eg e irritert på at gullerot berre skrivast med ein "L"...gulerot!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det skrives uten e`en og; gulrot!

Mar!ta sa...

off verden rasa sammen FØLA eg!!