fredag 13. juli 2007

Sovepille 24/7


Ja, etter en høgst kjedelig fri dag i går, så fant eg ut at dinna dagen her bare måtte bli kjekkare. Dagen begynte med at eg våken i full panik klokka 14:00 (!!!!). Eg trudde eg hadde forsove meg til seinvakta mi som begynne kl 1445. Du store mi tid, det e no over år og dag siden eg har sove så lenge! Sjølv om eg sov i over 12 tima i natt (!!Like overraska over meg sjølv enda!!) så har eg vore like trøtt som ei sovepille på heile vakta idag, men no når eg kjem heim å skal legge meg, då virka det som om sovepilla i meg har våkna til liv, og vil gjere alt anna enn å sove...som feks å jogge, reise til Stryn å stå på snowboard (!!?!?) og å springe etter måkene og prøve å få tak i dei som drive å skrike ut på tunet her, istad fekk eg faktisk til og med lyst til å klippe plenen, som forresten tar over 2,5 tima! Eg kunne forresten tenkt meg ut å hoppe på trampoline og, men eg syns det e så flaut å drive å hoppa aleine, jaja får vente til Mirjam kjem heim:)
Har no til og med dreve å styrt med rottene i dag, off eg lika dei egentlig ikkje, dei kloara bare, så tissa dei på meg! Menmen hadde dei no på skuldra, heilt til eg rett og slett ikkje orka stanken av dei meir...lura på å kaste dei i vaskemaskina? Fekk faktisk høyre i dag frå ein pasient at det var lenge sia ho hadde sett ei som hadde smilt så mykje som eg gjorde - men eg nevnte ingenting om at eg var overtrøytt og syntes alt ho sa var utruleg artig, eg bare smilte igjen, og takka:)
Eg syns det e så rart at uansett kor mange tima en søve, så e en fortsatt trøytt når ein vakna igjen! Like trøytt etter bare 4 tima søvn! blabla...

Ingen kommentarer: