torsdag 12. juli 2007

Regn og atter regn


Ettersom tida går minka dagane til eg skal begynne på skule igjen! Bare ca 1 mnd igjen no! Dagane går med på å jobbe, og slappe av inne, ettersom det styrt regna ute. Eg e egentlig ganske glad i regn, men no kjenne eg at eg begynne å bli litt lei! Regnet medføre så mangt - kan ikkje gå barbeint uten å drasse med fleire kilo gras, smæsha innsekt, og anna dritt inn i huset, pluss at det drukna blomstrane til naboen, som selfølgelig eg skulle passe på mens dei var på ferie!!
Katten, lika godt å bli våt på beina, trakke i mold, og så gå å tørke det på vindauget på veranda døra! Off, får no nok av ting å ordne før mamma og pappa kjem heimatt! Jaja sånn går no dagane her...ellers har eg brukt tida i dag til å vaske golv frivillig, støvsuge frivillig, og bake bolla frivillig!!!!

Ingen kommentarer: