onsdag 21. februar 2007

Panikk rydding...


Ja, ka e no panikkrydding lura du vel på?! Jo no skal eg fortelle deg...
Det er nåke som eg ofte må foreta meg når HK er vekk reist...men ja sånn generelt så er det sånn her: du våkna opp på en ny dag, alt er bra, du er utkvilt og har god tid...rotet i lght ligger stødd overalt der det er plass, og der en kunne tru at ingen rot kunne bu (Eg heiter Anne Knutsdotter...lalala)Du får en følelse på at kanskje du skulle ha rydda litt før du forlot bopelen din, men nei, du tar det heller neste dag, eller dagen etterpå der, eller til neste veke engang...plutselig får du greie på at du får besøk seinare på kvelden..og du har ingen tid til å rydde på, max 5 min! Da begynne panikk ryddinga...egentlig så springe du bare rundt deg sjølv, du har plukka og masse rot og springe med det overalt, før du finne ut at under senga er den beste plassen å stue rotet vekk på...eller inne på Marita sitt rom siden det er så rotete der fra før av...da litt før besøket kjem er du ferdig med å omøblere rotet til en mindre synelig plass, og du får folk til å tru at det alltid er ryddig med deg siden det alltid er så lite rot inne...det heile er værre om det ringer på døra, det har faktisk hendt et par ganga at panikkryddinga har tatt så lang tid fra ringeklokka har ringt til at eg har lukka opp døra, at folk har trudd eg ikkje har vore heime og bare gått...et anna kjennetegn på panikkryddinga er faktisk at det egentlig er meir rotete etter at panikkryddinga har foregått, det er så masse rot at du ikkje gidde å rydde det opp for det tar mins 2 tima å skrape vekk alt innholdet før du ser enden av det på den "midlertidige" oppbevaringsplassen, gjerne sofaen på rommet mitt!! For å sei det sånn så har eg hatt besøk av Frank i kveld, og eg var på jobb med null mulighet til å rydde det ryddig heiem..eg skal jaffal ikkje skru på lyset på rommet mitt når eg legge meg, da ser eg nemmelig ikkje sofaen min...sukk - god natt

Ingen kommentarer: