fredag 23. februar 2007

"bad-taste-bowling"...


Hihi i dag har eg jammen lurt han Jakob..fikk han til å tru at vi skulle ha "bad-taste-bowling" bare kle oss ut i stygge kle og fare å bowle...så kom han da, i nåkken jyselige klede som eg hadde sagt han måtte gå i!! Stakkars gutt hehe men han får bare innrømme at det va litt arti:) hehe han stakk etterpå da sikkert i sjokk..men modig va han som kom inn med kleda, sjøl om han gikk med engang:) eg, Maria, Arild og Astrid va å bowla ei stund, eg vant faktisk første gangen, men havna på en god tredje plass den andre gangen:) I neste veke e det tid for en poker kveld:) Va utrulig kjeke å henge med folka igjen:) Eg eno så priviligert som har komt i klasse med to så kjekke jente, og som har blitt kjent med Arild! Utruli kule, og gode venna:)
må no seie det at no leve eg litt i frykt for ka i allverden slags hevn Jakob finne på!! hehe men skal nok klare å være skeptisk nok til alt han seie til å være på vakt sånn at eg ikkje blir lurt!!

Ingen kommentarer: