torsdag 1. mars 2007

Swim swimmer swimming


siste sjansen til å bade i februar 2007 i går, og før Hanne reise til Armenia. Så da for eg, Marte og Hanne på bade tur som vi har gjort siden september! I går så for vi ut på emblemsanden å bada der, det var utrulig god temperatur med små bølge og månen var litt synelig bak ei stor mørk sky, vinden var mild, og vi kunne høre en eller anna slags form for fugl lage lyd inne i skogen (har lært å skildre ganske bra på skulen..) Kan faktisk skryte på meg at ditta her va den lengste svømmeturen vi har hatt i løpet av turen..
njo no lura du sikkert kanskje på koffer vi bada året rundt, det heile starta da eg og Marta og Lars Ole var på fjelltur...eg var varm og desperat etter nåkke anna å tenke på at eg nettopp hadde vore på 1418 moh høgt fjell!! SÅ da greidde eg å seie at eg hadde lyst å bade året rundt, å det hadde no da beklageligvis Marte og lyst til..så da blei det til det da...men det har vore kjempe kjekt, å no begynne vi no å gå varmare tide i møte og så det blir bare værre...kaldaste gangen vi har bada var det minus 11, og da skal eg love at det var kaldt på tåsane mine!!

Ingen kommentarer: